صفحه اصلی / اخبار شرکت‌ها/ محکم کردن «جای پا» در دستان مخاطب!

محکم کردن «جای پا» در دستان مخاطب!

قیمت کیا اپتیما هیبرید 2018

11 دی 1395 - 12:14، مات، (اخبار رسمی): درهفته ای که گذشت، مسافران جزیره کیش با برنامه خاص و متفاوتی روبرو شدند که موسیقی، حرکات آکروباتیک ورزشکاران تخته سوار را به همراه داشت و جزو پربازدیدهای شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس مات، در هفته‌ای که گذشت، اگر مسافر جزیره کیش بودید، به طور حتم با برنامه خاص و متفاوتی روبرو شدید؛ موسیقی، حرکات آکروباتیک ورزشکاران تخته سوار به همراه پربازدیدهای شبکه‌های اجتماعی تمامی هیجانی است که یک برند تجاری برای معرفی محصول خود به آن نیازدارد. 

کمپانی هوآوی در برندسازی گوشی‌های هوشمند خود در سالهای اخیر به خوبی توانسته جای پای خود را در دستان مردم، محکم کند. به طور حتم، کسب سهم زیادی از بازار بدون بهره گیری از اتاق فکر رسانه و تبلیغات، امری محال است و این برند به خوبی توانسته با شناخت صحیح از فرهنگ و نیاز جامعه ایرانی، کمپین‌ها و ایده‌های خود را آماده و اجرا کند. 

برنامه معرفی گوشی هوشمند Honor۸ در جزیره کیش و انتشار تصاویر تدوین شده آن در فضای مجازی، می‌تواند برای این مجموعه یک مزیت باشد. مزیتی که جامعه رو به افسردگی ما به آن نیاز دارد.

در این حوزه، باید به آین نکته اشاره کرد که بهره گیری از مقوله ورزش و ورزشکار در صنعت تبلیغات، قدمتی دیرینه دارد اما در ایده این برند، حرکات هیجان آور ورزش خاص و متفاوتی مانند تخته سواری و موج سواری را در تلفیقی بسیار زیبا در کنار پرمخاطب ترین‌های شبکه‌های اجتماعی قرار داد تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن، حرف خود را به گوش مخاطبانش برساند.

به بیانی دیگر در ارتباطات با دو مبحث مستقل محتوا و مسیر ارتباطی مواجه هستیم. در این برنامه ورزشی – تبلیغاتی که برای معرفی گوشی هوشمند Honor۸ برگزار شد، محتوا براساس حرکات آکروباتیک موج سواران با هدف ارائه فضایی هیجان آور و کنایه از متفاوت بودن این گوشی به همراه سرعت بالای پردازش گوشی چیدمان شده بود.

در این حوزه، باید به این نکته اشاره کرد که نیاز نخست یک اتاق فکر رسانه‌ای و تبلیغاتی، سنجش نیاز روانی بازار است و اتاق فکر با توجه به فصل زمستان و رنگ مایه سرد این فصل، جزیره کیش را برای اجرای این برنامه انتخاب کرده و سعی کرده تا با گرم کردن رنگ‌های تصاویر منتشر شده، تضادی روحی و روانی برای بیننده ایجاد کند.

جامعه ایرانی در شرایطی که  گرایش به سوی سردی و افسردگی دارد، ایده‌هایی نیاز دارد تا  بتواند برای لحظاتی به افزایش آدرنالین مخاطب منجر شود و مورد استقبال قرار گیرد؛ که در محتوای ساخته شده، می‌توان به تزریق آدرنالین به مخاطب هم اشاره کرد.

در سوی دیگر ماجرا، مسیر ارتباطی قرار دارد، مسیری که کمپانی‌های بزرگ تجاری و تبلیغاتی برای کسب آن، سرمایه‌های زیادی هزینه می‌کنند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حجم بالای مخاطب دست یابند. 

چرا که بر اساس برنامه های این رویداد تبلیغی، گوشی هوشمند Honor۸ در دستان پرمخاطب‌ها در تصویرها دیده می‌شود و سودای سلفی به اصطلاح «بچه معروف‌ها» با پشت زمینه آکروبات موج سواران، می‌تواند قاب عکس زیبایی برای این برند ترسیم کند که در یک لحظه ثبت شده و در دستان مخاطب قرار می‌گیرد. 

در پایان می‌توان گفت که این همان هوشیاری است که به همراه کمپانی مشاور تبلیغات و رسانه هوآوی در این کمپین ثبت شده است.

همانگونه که ذکر شد، ایده بهره گیری از ورزشکاران و همچنین پربازدید‌ها ایده‌ای جدید نیست، اما تلفیق چند مسیر مستقل رسانه‌ای می‌تواند هنر هوآوی و گروه مشاورانش باشد. تلفیقی که هیجان را به ذهن مخاطب وارد می‌کند، به شما احساسی متفاوت از زیست می‌دهد، شما را در کنار پرمخاطب‌ها قرار می‌دهد و به شما می‌فهماند که با گوشی هوشمند Honor۸، در یک لحظه می‌توان عکسی با کیفیت عالی گرفت و به سرعت آنرا منتشر کرد.

در مجموع می توان گفت که نیاز یک مخاطب، کیفیت عالی و پردازش گوشی با سرعت بالا و زیباست، که گوشی هوشمند Honor۸ توانسته این خواسته را محقق کند. 


انتشار محتوا: اخبار رسمی

اطلس خودرو نماینده رسمی فروش محصولات کره ای کیا در ایران قیمت کیا اپتیما هیبرید 2018  را اعلام کرد.

قیمت کیا اپتیما هیبرید 2018

کیا اپتیما هیبرید 2018

اطلس خودرو، نماینده رسمی کیا کره جنوبی در ایران، کیا اپتیما را به‌عنوان یکی از سدان‌های بازار ایران با پیشرانه هیبرید به بازار عرضه کرد .

تا به این ترتیب کیا اپتیما هیبرید به‌عنوان جدیدترین خودرو کیا آماده رقابت با دیگر خودروهای هیبرید بازار باشد.

قیمت کیا اپتیما هیبرید 2018

کیا اپتیما هیبریدی در مدل‌های 2018 و با قیمت 246 میلیون تومانی به صورت “نقدی علی الحساب” به فروش خواهد رسید .

که در زمان ثبت نام مبلغ 123 میلیون تومانی از مشتریان دریافت می‌شود.

و سپس با گذشت 90 روز کاری، مبلغ 123 میلیون تومان دیگر هنگام صدور دعوتنامه از مشتری دریافت خواهد شد .

که برای اطلاع از جزییات فروش اتومبیل، می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز این شرکت و یا وبسایت شرکت اطلس خودرو مراجعه کنید.
در بخش فنی، کیا اپتیما هیبریدی به یک پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری از نوع GDI با حداکثر قدرت 156 اسب بخاری مجهز شده

است .

که نیروی خود را توسط یک جعبه دنده اتوماتیک به سمت چرخ‌ها منتقل می‌کند.

علاوه بر این، در سیستم محرک اتومبیل یک موتور الکتریکی وجود دارد .

که خروجی قدرت آن به تنهایی، برابر با 52 اسب بخار خواهد بود.

این خودرو با زمان تحویل 90 روز کاری قابل عرضه به متقاضیان است.

 

 اعلام قیمت کیا اپتیما هیبرید 2018 در ایران - اسفند 96

این مطالب را نیز ببینید!

احداث شرکت رنو در شهرستان ساوه

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: انتقال رنو به استان مرکزی از خواسته های مطرح شده از سوی مدیریت ارشد استان در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی بود که بلافاصله و بعد از یک هفته پیگیری و رایزنی مداوم در تهران به نتیجه رسید. استاندار مرکزی تصریح کرد: این موضوع که در دو سال اخیر بالاخص در ماههای گذشته بعنوان یکی از دستور کارهای مهم مجموعه دولت در استان بود، با پیگیری و همکاری بخشهای مختلف و همچنین پیگیری نماینده مردم شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و دستگاههای مربوطه ، در نهایت با موافقت سازمان گسترش و نوسازی صنایع و معادن کشور روبرو شد.